Khamis, 20 Oktober 2011

Berhati-Hati Di Jalanraya

KALAU keluar je dari rumah walau ke mana sahaja destinasi pandulah dengan cermat. Sebelum keluar rumah tu baca2 lah doa agar perjalanan samada dekat atau jauh selamat. Semasa berada di jalan raya tu pandulah dengan berhati-hati terutama sekali apabila berhadapan dengan kenderaan berlesen P.

  Diaorang ni baru je ibarat nak hidup kat dunia jalan raya. Kesian-kesian la dekat kami gologan ni dan jangan la balun kereta macam F1 pada pemandu-pemandu mentah ni kalau tanak belakang kereta keke balun.

p/s: aku bawak kereta buruk je..tak kesah je nakbalun kereta lain lagi-lagi yang bau kedai..haha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila-silalah tinggal link blog anda untuk dijejaki :)