Ahad, 14 Ogos 2011

KERJA PEMBERSIHAN BERMULA

KALAU dah bawa tu, kene lah jaga elok-elok..ini la yang aku bawak datang kolej..ada la juga aku teman nak manja-manja kalau stay up malam-malam macam orang yang kene insomnia..kawan aku cakap la..ni la yang aku bawak, Monica si ikan laga..
    

Lagi satu hal, dengan adanya Monica lah aku jarang balik rumah..mak aku pun pernah warning jangan balik rumah selalu..oleh sebab selalu kesunyian tinggal sesorang kat bilik (roomates semua balik) aku pun bawak la Monica ni..
proses cuci sangkar ikan
Jaga haiwan memang kene sabar..


                                

5 ulasan:

  1. bela haiwan boleh membantu menenangkn jiwa.. bagus ape...

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. ikan ke nie..rajin sungguh..heeee

    BalasPadam

sila-silalah tinggal link blog anda untuk dijejaki :)