Rabu, 6 Julai 2011

LAGI-LAGI PASAL ISU MAKANAN

INI bukan kisah pasal selet ayam KFC kat kasut tapi pasal cerita warung tempat aku..nama tempatnya adalah rahsia..malam tu aku dan member aku pergi order makanan..tapi masa dia nak masak tu kitaorang tak duduk pon, cuma berdiri je menghadap dapur dia..alang-alang tu boleh skodeng cara dia masak..hehe..

Masa tengak kusyuk mata aku meliar pak cik pembantu dapur pun nak potong daging yang sudah direbus..tiba-tiba salah satu daging tu jatuh..aku ingat dia nak pergi amek basuh tapi, dia terus letak atas papan pemotong tu dan zap..zap..zap..

Aku pandang member aku dan tanya'kau nampak apa yang aku nampak'? member aku angguk laju je..pergh..tak tahu aku  nak cakap apa..lepastu kue tiau goreng 2 milik kami pon siap..aku pon blah la pastu sebab beli bungkus..nak makan kat bilik..hehehe..

Tapi aku sangat musykil..lepas dia potong daging tu dia ambil masuk kuali..pastu kue tiau kitaorang siap..jadi sah2 la aku yang kene!!!!huaaa!!! serius esok harinya member aku berak-berak..aku suspek daging tu masuk dalam kue tiau dia..kesian betul..fuh..

p/s: naseb baik aku tak kene tapi...mee kami dimasak 1 kuali..noo!!!

1 ulasan:

  1. ermmm..alamatnye kita kna masak sndri la jwbnye. baru la rsa selamat n sihat
    http://www.asilah-bizhebat.blogspot.com/

    BalasPadam

sila-silalah tinggal link blog anda untuk dijejaki :)