Jumaat, 10 Jun 2011

AKIBAT MENGAMBIL JAWAPAN DARI INTERNET

PAGI yang luar biasa dari yang biasa kerana kami sedang berada dalam kelas Fahrin Ahmad..tapi Fahrin Ahmad belum masuk ke kelas..

NORA DANISH: oi, aku belum siap nombor 12!!!arghhhh!!! jiwa kacau...

MASIDAYU: relax..ambo tak buat lagi banyak..asal dah siap banyak ni Nora Danish? bila buat?

NORA DANISH:pagi tadi aku bangun pukul 4.30 pagi nak siapkan..time tu kan internet laju..hehe..

FARAWAHIDA: aku lagi bannyak tak buat,bai..owh..ko salin dari internet ea..

NORA DANISH:ha'a..sikit-sikit tengok buku la..takpe..nanti main exchange papper la..hehe

REMI ISYAK: woi!!!relax la..Fahrin Ahmad baru turun kereta..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
FAHRIN AHMAD: let's discuss the answer..Masidayu, answer no. 11..

(berlaku pertukaran kertas antara Nora Daish, past kepada Farawahida dan sampai ke tangan Masidayu..Fahrin Ahmad melihat kejadian itu dan mengkagumi semangat tolong-menolong antara mereka)

MASIDAYU:The singa is a  liar's animal with difference tail with each other like alex in Madagascar..bla..bla..bla..(dibaca dengan tergagap-gagap kerana tulisan Nora Danish seperti tulisan tangan di botol ubat)

FAHRIN AHMAD:what? kenapa masuk Madagascar, singa semua ni? kita kan belajar akaun? you should explain about assets..

NORA DANISH:( ketawa sampai Fahrin Ahmad pandang pelik tapi buat dek je)

FAHRIN AHMAD:(membebel panjang sebab dah nampak Masidayu baca jawapan orang,salah pulak tu,tak siap kerja..)

NORA DANISH:( bengang sebab jawapan salah..padahal Fahrin Ahmad sendiri cakap dalam buku tak lengkap..kene buat rujukan tambahan..suruh search google la..

p/s:rujukan terbaik carilah di perpustakaan ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila-silalah tinggal link blog anda untuk dijejaki :)