Khamis, 5 Mei 2011

DAPAT BE NUFFNANG LAGI

PAGI semalam aku chek earning dah meningkat walaupun tak banyak..syukur Alhamdulillah..meningkat juga BE..ingat lagi berapa bulan baru naik..huhu..meh tengok gambar di bawah ni..
Aku perasa unit visitor aku pun meningkat..mungkin sebab tu kot dapat BE ni..tambah sekali kalau ada yang sudi klik-klik iklan dalam blog ni..jutaan terima kasih la kat orang yang mengklik dan tak lupa juga pada nuffnang yang memilih aku kali ini untuk diberi BE..harap masa akan datang boleh dapat lagi BE.huhu..

p/s: mata tersangat layu..zzZZ

7 ulasan:

  1. tahniah.. HH x pernah3 dapat BE.. Muahahaha

    BalasPadam
  2. hasrul hassan; terima kasih :)

    brita sengsasi; boleh la..huhu:)

    hafiz hafizol;terima kasih..takpe,lama-lama nanti dapatlah..:)

    jamaludin;terima kasih :)

    BalasPadam

sila-silalah tinggal link blog anda untuk dijejaki :)