Sabtu, 2 April 2011

PASAL BLOG ORANG PON PERLU MIMPI KE?

SELAMAT pagi..
hehe..
cerita mimpi malam semalam?

uh..cerita pasal aku ada mimpi satu blog ni,,blogger dia kena tangkap dengan polis..siap masuk paper lagi dengan kenyataan blogger blog ************* telah ditangkap menyebabkan tiada entri baru hari ini..aku taknak cakap la blog mana, just sedikit klue, blog pro-pembangkang..nape aku taknak cakap?nenek aku kata,kalau mimpi buruk jangan cerita dengan orang, takot betul2 terjadi..kalau nak cerita selepas 3 hari..aku takot jugak kalau-kalau jadi kenyataan..hmm..aku tidur malam tadi basuh kaki tau..doa pon baca meyh..teringat blogger hanief.blogspot  yang ditangkap tu..tapi aku tak mimpi lah pasal  tu..betul lah..mata pena lebih tajam dari mata pedang..err.

Tapi aku lega lah sedikit..aku bangun pagi ni aku tengok masih ada entri baru di blog tersebut..so tak kene tangkap lah~

p/s: hope it just a dream..:)

2 ulasan:

  1. sampai termimpi-mimpi... heheheh

    BalasPadam
  2. wah..sampai masuk dalam mimpi plak..

    mcm lagu mimpi yang sempurna..hehe

    BalasPadam

sila-silalah tinggal link blog anda untuk dijejaki :)