Isnin, 4 April 2011

DI MANA TEMPAT PALING SEJUK DI DUNIA?

MANA?
peti sejuk kat rumah aku..ngee..
ni aku terjumpa time belek2 tadi..

ramai ingat kat kutub utara atau kutub selatan, tapi ini tidak benar..purata suhu di kedua-aua tempat lebih tinggi berbanding tempat lain.Tempat paling sejuk di dunia ialah di sebuah kampung bernama Oymyakan di Siberia dengan suhu -71.1'C (-96' F)

P/S: takde tanda bulat kecik atas tu untuk celcius and farenheit :)

4 ulasan:

  1. waaa...mmg sejuk gilo..takut nk pegi sne..kang beku pulak kehkeh

    BalasPadam
  2. tau takpe..beku dengan darah2 sekali

    BalasPadam
  3. kampong?bermakne?ade orang?abes...camne la diorang kat sane kan...ish2

    BalasPadam
  4. erm..dia dah biasa kot sejuk2..

    BalasPadam

sila-silalah tinggal link blog anda untuk dijejaki :)