Jumaat, 29 April 2011

APABILA CATATAN BLOG DISALAH ERTI

MUNGKIN ada yang tertanya-tanya tentang entri aku 2 hari lepas siapakah gerangan yang dimaksudkan kerana aku menggunakan nama aku sebagai watak utama..
Hal ini menyebabkan terdapat  antara kawan aku yag terasa kerana dia juga berpindah ke teknik selepas PMR..relax kawanku..bukan kau yang dimaksudkan..mungkin kau rasa kaulah orangnya kerana kau berkulit sawo matang..hehe..jangan menggelabah, Coco.. orang yang dimaksudkan mungkin telah berubah..ibarat peribahasa ‘pantai lagikan berubah inikan hati manusia’..Cuma kau yang tahu samada dia telah berubah atau tidak kerana kalian satu sekolah..

sebenarnya aku tumpang ping blog kat FB dia..hehe


perasan aku buat kisah dia..huh!nanti-nanti la..

Entri aku semalam bukan bertujuan untuk mengungkit, Cuma sekadar ingin berkongsi tentang serba-serbi kehidupan yang tak pernah aku gambarkan .
Jadi, aku harap dia sudah berubah walaupun pada awal tahun ini aku ada menelefon dia dan ada antara kata-katanya yang seperti ..seperti..eksyen entahla..cara orang yang tidak yakin kebolehan orang (tidak berfikir di luar kotak)..nak tanya Coco,macam taknak...aku  tidak berada di sekolah mereka dan tidak berkesempatan untuk ‘membaca’ fikirannya..
Harap siapa yang kedekut ilmu boleh berubah..aku pun dulu kedekut ilmu semasa sekolah rendah(pengakuan ekslusif) dan korng tahu apa jadi pada aku?
p/s; semalam aku mesej dia..tengah masalah cinta..ermm cinta budak-budak..

3 ulasan:

  1. kalau dah terasa tu, ye la kot.. dia kedekut ilmu

    BalasPadam
  2. siapa yg makan cili dia yang terasa pedasnye.

    BalasPadam
  3. not irene; ntahla..sebelum dia pergi teknik si nik ni la jadi cikgu no.2 saya..huhu..

    seet talker;hehe..

    BalasPadam

sila-silalah tinggal link blog anda untuk dijejaki :)