Ahad, 17 April 2011

APA KAU SIBUK!!KUBUR LAIN-LAIN!!!!!!

APA kau sibuk,kubur lain-lain!!!tak payah nak eksyen nasihat aku, kau tu baik sangat ke???

Ini lah antara ayat-ayat power yang biasa kita dengar bila nak nasihat orang..bersempena kekeringan idea harini,aku blogwalking ke serata pelosok tanah air dan terbaca satu entri yang membuka minda aku bagi idea pada hari ini..watch out!!bukan copy and paste..

Inilah realiti masyarakat pada hari ini yang kita ketahui..masa aku banyak habis di depan lappy dan apabila aku keluar rumah aku merasakan asing di tempat sendiri..banyak betul benda dah jadi sekarangni yang umum ketahui..ermm..

' kubur lain-lain' memang sinonim menjadi ayat pilihan mereka untuk meneruskan kejahatan..tapi,kita tak pernah dengar orang cakap 'mana ada!!' kenapa?? sebab memang betul..

Jadi kita hanya perlu jawab ikut logik akal sahaja memandangkan dia pon kepala tak logik..'huh!!!aku tau la kubur lain-lain,tapi kalau kubur kau sebelah aku nanti macam mana???tak ke menyusahkan aku jugak dengar orang terpekik terlolong!!!baik aku tegor sekarang biar akan datang aku aman sikit, mana lah tau kan..

p/s: aku bukan la baik sangat tapi kalau tiada siapa menegur siapa mahu tegur sebab tiada orang yang sempura..ni yang aku suka pasal blogwalking..:)

6 ulasan:

  1. tu la.
    aritu ade tegor sambodi dekat fb ,
    tegor psl tak cukup kain. hahaha
    sekali bukan pmpuan tu yg jawab ,
    kwn2 laki dy lak do bela dy.

    kwan2 laki dok ckp kbur lain2.
    klaka jer --''

    BalasPadam
  2. Kesian..lain kali lau kene lg cakap mcmi'awk,ka umah sy ada keje kosong, dapat duit boleh beli kain..'..sje2 je nak nganjeng..

    BalasPadam
  3. hee ckp cmni jer : alang alang tuh bukak ler sume. hahaha =p

    BalasPadam
  4. orait gak tu..dpt gak tengok free show..hehe

    BalasPadam
  5. hahha..ada pulak sempat nak fikir sebagai jiran sebelah kubur..

    BalasPadam
  6. erm..hidup perlukan jiran..dah mati pon ada jiran..ermm

    BalasPadam

sila-silalah tinggal link blog anda untuk dijejaki :)