Jumaat, 4 Mac 2011

korang nak tau?

babes..
1stly i wanna say sori about that..
pnjang ceritanya tapi aq stat cite 1 by 1..

monica name ikan laga aq ni(sekadr hiasn)
NEXT

komputer lama aq telah dibaiki..
aq sangat gembira..
aq pon maen game,transfer gmba2 dri camera capuk aq yg besar jasanya pd aq..
then aq senyum2 tgk gmba2 knangn kt hostel..
time maen baling2 air,gmba korang smue,gmba time aida dtg ostel,n plg aq emo gmba party ostel..
mak aq pon smpat puji aq comel pkai bju tu..
hehe..
then aq balek kmpung (kelantan)..
jauh perjalanan luas pengalaman..
xkn nk tgk je sawah2 yg terbentang, alam sekitar yg nyaman n ciptaan-nya yg encem2..hehe..
msty r nk aq snap2 gmba..
btol x????
so dgn exitednye aq mengosongkan memori kamera aq (delete r)..
xyah risau coz pic2 lame dah transfer kt komputer..
bnyk lah koleksi2 ciptaan tuhan dlm tu..
then smpai johor  (rumah) aq pon dgn exitednye transfer pic2 yg amek kt kelantan tu..
then aq delete gak pic2 kt kelantan tu coz nk amek gmba time ikut bpk aq g keje(bpk aq bnyak keje luar)..

BUT ONE DAY.................

komputer aq meletup..
y???????????
aq maen game lame giler....
biaser r org jakun lame x maen game..
sdey!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
then pic2 aq, kt ostel,kt perjalanan ke kelantan,tmpt keje bpk aq smua duduk dlm komputer tu..
so how!!!!!!!!!!!
b4 eletup aq ader gak nak cucuk simpan dalam pendrive..
tp pendrive aq kene kuarantin gn bpk aq coz ada virus n telah melekatkan virus di segenap fail di komputer ku..
so korang jgn r mara aq psl x masukkan pic2 tu..
nk marah psl aq maen komputer smpai meletup xpe..
coz da memang kesalahan aq :(..
then mak aq belikn laptop n psngkn b.band..
truk aq kene pantau..
so itu r kesahnye..
tp jgn r mara aq sgt..
aq an kecik lagi..:(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila-silalah tinggal link blog anda untuk dijejaki :)