Selasa, 29 Mac 2011

KENAPA AQ TAKOT NAK HANG OUT HARINI

WEYHH..
sekali aq balek rumah tengok parrents da menghilangkan diri..
ni yg rasa nak gerak bandar ni, bape bulan aq x turun cuci mata..hehe..
sekali je enpon bunyi mak aq call..
aq ckp nak gi bandar dah ditakut-takutkan pulak..
so duduk r aq depanni update blog n blogwalking..
cuci mata depan lappy..
nak tau apa mak aq cakap sampai aq takot nak merayap??

1.ko x takut ke?
aq:takot..

2.bayangkan tetiba gempa bumi mana la aq nak cari ko..
aq:call je..huahuahua

3.hah,nanti aleh2 ada orang datang pukau ko cmne?
aq:prepare awal2 r (pkai underware trbalek da)

4.pukau x sedar gitu,kalau kene culik?bawak gi sempadan..
aq:jauh perjalanan luas pemandangan..

5.ko tau tak ada banyak lori besar2?
aq:setakat..belakang lori pon bawak relax je(padahal kecut sekecutnya)

6.eleh,ko nak buat apa gi sana?
aq:cuci mata,tgk movie ke..beli2 barang sikit..

7.owh.ada duit ke?
aq:err..

soalan lain aq x kesah tapi aq lupa nak selok poket lak da.. x pasal2 kene kansel program aq..sekarang ni duit perlu sangat2..takkn aq nk jln kaki kot.jenuh gila!!!nk kat 30 km tu..

1 ulasan:

sila-silalah tinggal link blog anda untuk dijejaki :)